4/11/2015 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mariska Ruigrok - WaarBenJij.nu 4/11/2015 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mariska Ruigrok - WaarBenJij.nu

4/11/2015

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

04 November 2015 | Thailand, Chiang Mai

Hoii allemaal,

Wij zijn alweer een weekje onderweg! En we hebben al zoveel mogen zien en beleven. Zo hebben Axel​ en ik gewoon WEER in Bangkok afgesproken. En terwijl hij en Kayleigh met het laatste gedeelte van zijn halfjaar begint, hebben wij nog een heel mooi halfjaar te gaan.

Na een aantal daagjes tuktuk rijden en tempels bekijken in Bangkok zijn we 30 oktober met de nachtbus naar Chiang Mai gereden. In Chiang Mai hebben wij een klein Halloween feestje gevierd (wij kwamen weer eens veel te laat aan). Maar het halfuurtje dat we er waren was erg gezellig.

Maandag zijn we naar het Elephant Nature Park geweest, een olifantenpark waar mishandelde olifanten worden opgevangen en worden verzorgd. Daar hebben we heel de dag met de olifanten doorgebracht. Heel erg gaaf.
Die avond heb ik Inge de Chiang Mai Carbaret laten zien. De heerlijkste ladyboys hebben daar weer een fantastische show weggegeven, en de westerse mannen waren weer eens de sjaak. Als vrouw ben je daar een stuk veiliger. :)

Gisteren was het een beetje bewolkt en regenachtig, daarom zijn we naar een gaaf 3D museum geweest. Alles is daar gewoon op het platte vlak geschilderd maar het lijkt heel echt.

Zometeen vertrekken we richting Pai. Een chill dorpje bovenin Thailand. We zitten in een van de populairste backpackershostels dus dat zal wel heel erg gaaf worden!

Tot de volgende keer!

Liefs Mariska

• 04 November 2015 - 13:50

Mandy:

Gaaf Maris! Is wel een heel ander park denk dan in Indo. Veel plezier in Pai.